Lite vårglädje

Det är ju inte riktigt vår ännu, men för att få lite vårkänslor så köpte jag mig en Campanula för ett tag sedan. Den är så fin med sina blåa klockor.

Det finns ju många olika sorters Campanula, detta  är nog en hängande sort.

Än så länge har jag den inne, men när det blir lite varmare i uterummet ska jag flytta ut den dit och senare tänkte jag ha den på balkongen.

Och som ni kanske märkt så händer det inte så mycket här i växtbloggen 🙂

Kanske blir det lite mer fart nu när växtsäsongen närmar sig, vi får se.

Ni är i alla fall många som hamnar här när ni söker på växter, framförallt är det Nerium och Paradisträdet som får många visningar.

Det är populära växter 🙂

Kanske blir det fler inlägg om dem framöver, men som sagt, vi får se.

Kommentera

